Command & Conquer: Renegade – Level 7, The grip of the Black hand


Havoc hodlá zůstat věrný svým zásadám a i přes protesty Gunnera se vydává do generálova sídla sám. Přeci jenom jde spíše o tichou prácičku na území, kde se bratrstvo cítí v bezpečí. A tak by to ještě nějakou chvíli mělo zůstat. Je proto záhodné nevyvolávat zbytečně rozruch. I proto přichází vedlejší úkol v podobě vyřazení alarmu (Disable Alarm). K tomu je však zapotřebí se nejprve dostat do samotného domu. Do něj vede hned několik dveří z prostorného nádvoří. Na něm si je zapotřebí dávat pozor na raketometčíky na střechách. Po jejich eliminování se můžeme zastavit u první z dřevěných boud, kde se ukrývá členka odboje. Ve chvíli, kdy ji informujeme o bezpečné cestě domů, máme splněn bonusový úkol (Rescue Resistance).

Poradit, které dveře použít pro průnik do domu může být trochu ošemetné. Každému přeci jen vyhovuje trochu jiný přístup a v tomto nám autoři vyšli vstříc. V domě se tak nacházejí hned dva terminály alarmu. K prvnímu se dostaneme dveřmi ležícími hned proti vstupní bráně. Ty vedou do zahrady s bludištěm. Zde se držíme vpravo, kde najdeme další dveře, za nimiž se vydáme po schodech dolů k terminálu. Mě však osobně více sedla cesta druhá, kdy se vydáme dveřmi za dřevěnou boudou, z níž jsme zachránili členku odboje. Zde se dostaneme na nádvoří s helipadem. Toto nádvoří přesprintujeme ke kasárnům. Přitom neškodí dát pozor na raketometčíka na střeše. Přes ubytovny vojáků se prostřílíme až do sprch, kde se celkem nelogicky nalézají schody k terminálu alarmu.

Alarm je vyřazen, čímž se nám otvírá prostor k volnému pohybu po rezidenci. No, ne že by předtím nebyl nemožný. I když nás zachytila kamera a spustila poplach, tak krom spuštění výstražné sirény to jiný dopad na hru nemá. Ale pro dobrý pocit jsme si ten alarm vypnuli. Nic nás tak nerozptyluje při cestě do druhého patra do místnosti určené k plánování válečných operací. Zde od důstojníka získáme přístupovou kartu a nabouráním do počítače (Acces War Room Computer) potřebné informace o zadržených vědcích. Ty jsou držení v podzemní laboratoři, kam máme právě namířeno. Během tohoto putování narážíme na zadržovací cely, z nichž můžeme zachránit vojáka GDI. Tím si do sbírky přidáme bonusový úkol zachraň vězně (Rescue Prisoner).

Kež by takto snadno šlo zachránit i samotné vědce. Najít je jak se zdá byla ta snadnější část úkolu. V jejich záchraně nám dost vehementně brání nejen Sakura, ale i samotný generál s Mendozou. Chtě nechtě se tak musíme smířit s neúspěchem. Zachránit se nám daří pouze Sydney, jíž je zapotřebí dostat do bezpečí. Ta se naštěstí v chodbách vybuchujícího domu vyzná mnohem lépe než my, takže se jí stačí držet. Dovede nás tak na nádvoří s helipadem, z něhož právě odlétá vrtulník generála Raveshawa. Jeho nerušený úprk zajišťuje Mendoza. Konečně jsme se tak dočkali okamžiku souboje až do samého konce. K úspěšnému vítězství si stačí od něho držet odstup a permanentně do něho šít. V okamžiku, kdy mu dojdou lékárny, bere tento souboj celkem rychlý spád.